Olen siis espoolainen 23vuotias nuori nainen. Menimme mieheni kanssa naimisiin 23 heinäkuuta 2005. Rakastamma toisiamma. Olen valmistunut pastoriksi Suomen teologisesta opistosta keväällä 2005 neljän vuoden kuumottavan urakan jälkeen. Jo kolmen vuoden ajan olen työskennellyt enemmän tai vähemmän Suomen Metodistikirkon nuorisotyön parissa, ja niillä linjoilla aion jatkaa kunnes kuukahdan. Varsinaisesti olen kotoisin Pohjanmaalta, mutta eniten kotipaikkanani olen pitänyt Hankoa, jossa asuin kai 8 vuotta. Espoosta en haluaisi lähteä minnekkään, ainakaan kovin pian. Harrastan hieman liikuntaa, ja pidän huonekasvien hoidosta. Kalastelemme myös mieheni kanssa aina kun siihen tarjoutuu mahdollisuus, ja tulevaisuudessa haluaisin opetella perhokalastusta. Ehkä jonkin asteinen harrastus voisi olla myös tietokone- ja konsolipelien (PS2) pelailu, ja kotosalla oleskelu. Tulevaisuudessa haluan opiskella lisää teologiaa, ja pohdin myös mahdollisuutta tutkijan uraan - se olisi hienoa.